14:44 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صادرات نفت

تحقق ۸۷ درصد بودجه با درآمد ماهانه ۷۴۰ میلیارد تومانی و فروش سهام + جدول
نماد برتر- ۸۶ درصد از بودجه در ۹ ماه سال محقق شد و دولت ماهانه ۷۴۰ میلیارد تومان از فروش نفت و گاز و ۲۵.۳ هزار میلیارد تومان از سهام شرکت‌های دولتی درآمد کسب کرد
توضیح دولت درباره اصلاح لایحه بودجه و کاهش ۳۴ هزار میلیارد تومان کسری
نماد برتر- دولت درباره اصلاحات مربوط به لایحه بودجه سال آینده در سه محور توضیح داد و از کاهش ۳۴ هزار میلیارد تومان کسری تراز عملیاتی بودجه خبر داد .
۲۳ درصد از منابع ۵۷۱ هزار میلیارد تومانی بودجه سال جاری محقق نمی شود
نماد برتر- طبق پیش‌بینی سازمان برنامه و بودجه، ۲۳ درصد از منابع ۵۷۱ هزار میلیارد تومانی قانون بودجه سال جاری محقق نخواهد شد.
توجیه همتی از اثر دو عامل موثر در نرخ تورم / افزایش دو برابری صادرات نفت
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی، تورم فعلی را ناشی از محدودیت عرضه ارز و انباشت نقدینگی دانست و گفت: صادرات نفت نسبت به 5 ماه گذشته بیش از دو برابر شده است .
عرضه روزانه بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در سامانه نیما
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی از عرضه ۱۵۰ میلیون دلاری در سامانه نیما خبر داد.
ثبت رکوردهای جدید صادرات نفت و پیش بینی هفته‌های خوشی
نماد برتر- معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری فروش نفت در سه سال اخیر و ثبت رکوردهای جدید صادرات در ماه گذشته ، هفته‌های خوشی را برای آینده ایران پیش بینی کرد .
پیش بینی رئیس اوپک از نفت ۵۵ تا ۶۰ دلاری به دو دلیل
نماد برتر- رئیس دوره ایی اوپک ضمن پیش بینی افزایش قیمت نفت تا ۵۵ تا ۶۰ دلار از بررسی رویکرد بایدن نسبت به تحریم ایران خبر داد .
جهت‌گیری کلی وزارت صمت حمایت از بازار سرمایه است
نماد برتر- معاون طرح و برنامه و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استانها گفت: جهت‌گیری کلی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت حمایت از بازار سرمایه و تقویت عرضه در این بازار است.
رشد صادرات نفت و ایجاد گشایش در منابع بانک مرکزی
نماد برتر- همتی با اشاره به کاهش درآمدهای نفتی ایران در دو سال گذشته، گفت: با فروکش کردن انتظارات و هیجانات سیاسی و رشد صادرات نفت و فرآورده در ماه‌های اخیر و گشایش‌های آغاز شده در خصوص برخی منابع بانک مرکزی، به تدریج شاهد آرامش بیشتر در بازارها، ثبات قیمت‌ها و کاهش تورم باشیم.
واردات نفت آمریکا از عربستان به صفر رسید
نماد برتر- آمریکا که تا چند ماه پیش با سونامی صادرات نفت عربستان سعودی روبرو شده بود، هفته گذشته برای نخستین بار در ۳۵ سال گذشته واردات نفت از این کشور نداشت.
تسعیر ارز ۱۷۵۰۰ تومانی به صلاح اقتصاد نیست /توصیه به افزایش صادرات نفت
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی مصوبه کمیسیون تلفیق در خصوص تعیین نرخ تسعیر ارز ۱۷۵۰۰ تومانی را به صلاح اقتصاد ندانست و توصیه کرد بهتر است تلاش نظام به صدور نفت بیشتر متمرکز شود.
اوپک پلاس ۲۰۲۱ را با افزایش تولید آغاز می‌کند؟
نماد برتر- با پایان یکی از پرآشوب ترین سالها در تاریخ بازار نفت، اوپک پلاس در سال ۲۰۲۱ با وضعیت ظریفتری روبرو شده است.
پیشنهادات چهارگانه بخش خصوصی برای بودجه۱۴۰۰
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید، این اتاق لایحه بودجه ۱۴۰۰ را بررسی، نقاط ضعف و قدرت آن را ارزیابی کرده و درنهایت پیشنهادهای عملی برای اصلاح برخی مشکلات آن را ارائه کرده است.
وعده وزیر نفت به صادرات روزانه ۲.۳ میلیون بشکه نفت تا سه ماه آینده !!!
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس از وعده وزیر نفت به صادرات روزانه ۲.۳ میلیون بشکه نفت تا سه ماه آینده خبر داد .
کاهش ۱۰ درصدی صادرات نفت روسیه
نماد برتر- آمار گمرکی فدرال روسیه نشان داد صادرات نفت این کشور در فاصله ژانویه تا اکتبر تحت تاثیر تقاضای کمتر و توافق کاهش تولید اوپک پلاس، ۱۰.۴ درصد کاهش داشته است.